Vad var det hon sjöng

i schlager festivalen??? This is my life,
my friend.

Jag måste ju erkänna


att jag gillar det



året om.
Jag kan väl också erkänna att jag inte alltid
tycker att det är kul med tussar av hundhår i hörnen eller sand i sängen.
Jag finner det föga glamoröst att röja i valphagen eller plocka upp hundskit i trädgården men....
om nu det är ett av priserna jag får betala för att umgås med dessa 4-benta familjemedlemmar, så vet jag ju , vis av ålder att allt har sitt pris.
I detta fall är jag villig att betala.( men jag kan väl få klaga lite , ibland?)





Kommentarer

LAINE sa…
Hej ja förstår att Henrik trivs med alla dessa gosetroll. Ja det pris man får betala för att ha så trogna vänner känns knappast som nån börda. Fast du har ju aningen mer att stå i än jag, som bara har två. Tänker på er varje dag och hoppas att ni kan njuta av den fina sommaren. Kramar från LoVS m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril