2 veckor kvar till julafton

och just i kväll är det vitt och väldigt vackert utanför husknuten.
Jag önskar att det så skulle förbli, inte bara för att det blir så mycket lättare att hålla golven rena utan även för att det blir så mycket ljusare och vackrare, vilket för min del medför att jag blir gladare & piggare.
I dag har jag varit i väg med de större barnen på min och de övriga avdelningarna, vi gick upp till äldre boendet och sjöng Lucia/ julsånger, vilket verkade vara uppskattat.
Barnen tog sin uppgift på stort allvar och blev till sin stora förvåning
av tackade med godis, på en ONSDAG!!
I övrigt har det varit en lång dag och en dag med dåligt samvete , för Henrics och mina arbetstider matchade inte riktigt det ultimata för hundarnas välbefinnande ( enligt mitt tyckande), vilket tack och lov inte sker många dagar på en termin.
Trots det mår hela hund gänget alldeles utmärkt
Autumn Leaf
Absolute Cute
Another Hero


Ain´t she Sweet
Uppställning!!!

Matte & Cute, men inget leende.
Tekla leker mamma, men tyvärr så finns det ju inget i mjölkbaren.
Med spänning ser jag fram emot morgondagens väder, blir det pulkor eller cyklar som kommer fram på vår gård på Polkagrisens förskola??








Kommentarer

LAINE sa…
Det är underbart med vit fin snö, vi vill aldrig gå in. Tänk bara om vi fick behålla den på jul det skulle vara mysigt. Lala du är jättefin i nya frisyren. Så jag tycker att du och Cute kan ta varann i hand/tass. Kram LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril