I vaket tillstånd

kan Stella med förtjusning lägga in "Turbon" på skogspromenader. Här nöjer hon sig med att hålla span över ägorna.
Där Stella är där är ofta även Julie.

Det där med semester i dag var en utmärkt ide´.
Man kan ju städa på andra dagar än fredagar eller hur.
Ja, jag kan inte påstå att jag krupit på väggarna , det spar jag en vecka eller två., men golven och toan är skurade.
Jag har även varit ute en hel del
( fast detta is regn som föll på gårdagens snö var inte skönt)
och jag har hunnit med att slappa.
Henric stack i väg tidigt i morse på jobb, så för mig som varit social i helgen var det väldigt skönt att få vara asocial igen.
Tråkigt har jag ju aldrig, och med valpar i huset blir risken för att ha tråkigt ännu mindre.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril