Språklektion

Här följer en bildsvit som visar hur Cute lär sig "Hundia" Håll dig undan från min tuggpinne!!
Grrrrrr!
Hmm.....
Snälla "tant" Merry, nåd, Peace & understanding, fredstecken & hela köret.
Det roliga är att jag någon stans i ett vanligt fotoalbum har en liknande bildsvit från juni 2003 , när Merry får en språklektion av Skrutt.
Det där med flera generationer och fler än en hund har sina fördelar ( sen behöver man inte alls ha så många som jag).
Nu tror jag att valparna har somnat om , efter att åter ha förorenat de ny städade golven och rena mattorna,men men jag är ju ledig och tvätta är väl kul...?
Nu skall vi i alla fall se en DVD, medans det är lugnt i huset.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril