En fredagskväll

kan se ut på många olika sätt . Här är några bilder från i kväll, när valparna fick umgås med oss och övriga hundar utanför valphagen.
Visst är det lite halt att ta sig fram på golv för en liten "valle". Husses famn känns trygg.
Cookie ser till att hon inte blir bortglömd. Stor och liten måste ju få umgås.
Ja, jag ska till Stockholm.
Dessbättre får jag sovmorgon, så jag lämnar inte hemmet före kl 10:30, för att möta goda vänner vid Vida Vättern .
Där ifrån vidare färd till Stockholm.
Det blir väl lite ovant att åka på utställning ( nu för tiden) utan att ha med sig egen hund.
Jag ser det som en liten "lillsemester" Och jag har tagit ledigt på måndag för att jag verkligen skall kunna koppla av.

I kväll är kollegorna på hamnkrogen i Gränna för att avnjuta Julbord.
För egen del så "vågade" jag inte anmäla mig, eftersom jag inte visste OM eller När jag skulle till Stockholm.
Detta gav mig ett ypperligt tillfälle att vara lite hygglig mot några av kollegorna, så jag tog över hela "stängningsproceduren" ( så att kompisarna han hem och fräscha upp sig).
Jag var faktiskt med på en glögg hos en av kollegorna innan jag drog mig tillbaka.
jag hoppas att gänget har det "skit bra" med massor av god mat och att jag får ta del av lite skvaller när vi återses.





Kommentarer

LAINE sa…
Kors vilka mysiga bilder på hela din familj, man vill bara komma hem till dig och va me. Kruxet är väl att du lär inte bli av med mig före jul. Hi hi. Kram LoV
Kristina sa…
god mat igårkväll. Men känner idag att jag nog åt förmycket av det mesta. Ha en skön helg...

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril