Den här dagen började väl

i och för sig ganska så bra här hemma. Jag kom upp i ganska god tid, lyckades få i mig en aning " tomte gröt". Jag körde inte av vägen även om det var ack, så halt. När jag kom till jobbet så, var det en annan visa....
Att Kristina var hemma och vårdade barn, det visste jag eftersom jag läst hennes blogg.
Att akutbilen med blåljus som stod i närheten av busshållplatsen när jag svängde in till jobbet , gällde en kollega, hade jag inte en tanke på.
Nu däremot går många av mina tankar till henne.
Hon som får tillbringa många veckor i gips efter att på väg till "dagis" ha brutit foten. Halka är förrädiskt vare sig man försöker ta sig fram till fots eller på hjul.
Som glädje ämne kan jag visa en del av alla bilder jag fått i från Slovakien i kväll.
Fleur & hennes Matte har haft en foto afton.
Det började bra med en hund som satt still.
Okej, hon är ung , så ganska snart åkte luvan på sne´.

Därefter så åkte den av..!!!
Sen, la Fleur av.









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril