Tomtar!!

Kameran ligger kvar på jobbet så bilder på dagens tomte besök lär dröja.
Jag hoppas verkligen att jag kommer i håg att ta kameran med mig hem i morgon, så jag kan ta bilder under ledigheten.
Nå, jag och övriga på förskolan har överlevt även denna dag.
Dunder piller från England , som Caroline hade med sig i somras, har väl gjort att jag stått pall.
Med tanke på att jag kände mig trött och sliten redan i måndags, därefter detta otroliga bortfall av ordinarie personal....
inte undra på att fredagen hägrar, än mer än vanligt.
På den tiden vi hade TV, så tittade jag gärna på den nakne Kocken.
Vår Kock, Pierre, är tack och lov inte naken, men för tillfället undrar jag om ni sett på maken till galen tomte!!
Stackars Pierre!! så såg han ut på Lucia!!.
Trots det lyckades han med att servera ett utmärkt julbord och tima allt väl i dag.
Han är en pärla, som vi uppskattar mycket.
Jag hoppas bara att han inser hur viktig han är.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril