Mer besök

Idag har vi också haft besök. Vi & vi, det var väl kanske framför allt den unge herren som på stamtavlan heter Autumn Leaf.
Typiskt nog hade hela valp gänget hållt i gång nästan oavbrutet sedan kl 07, så när Petra & Johanna kom så sov de gott de små liven.Det verkar ändå som om ljuv musik uppstod, trots att de var många som tävlade om gunsten.
Men, HALLÅ!!! vart tog ni vägen??? Jag är vaken nu!!!!!
Det är okej!!jag kan tänka mig att heta ( Perry) Mason.

Ja, typiskt nog så kvicknade hela gänget till, när besökarnas bil svängde ut från vår gårdsplan.
Här har varit kallt i dag, i morse minus 7, så valparnas utevistelse var väldigt, väldigt kort.
Jag har letat risgryn.....
Nja, egentligen inte, men pungkulor på papillonvalpar i denna ålder är faktiskt mindre än ärtor, så risgryn (Rå ris så klart)är en ganska passande beskrivning.
Jag har ju hittat dem tidigare, men i morgon skall vi åka på besiktning och om veterinären ser fundersam ut kan det ju vara bra om jag vet att de finns på plats .Jag hittade 2 på bägge småkillarna i dag,de borde inte försvinna till i morgon.
Nu skall jag se om maken är sugen på att spela TP??


Kommentarer

LAINE sa…
Men hallå, det är väl inte möjligt att valparna snart är 8 veck. Vad tiden går fort. Ursnygg hemsida igen och Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar vi. Kram LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril