Tillfällig utökning av flocken


Julie är så glad över att hennes "egen" farfar varit på besök, och de bägge har tagit sig tid att rå om varandra.

Om jag i går gladdes & skröt över det vackra vädret, så lovar jag att det gör jag inte i dag. Fy,.... snålblåst & töväder,gör inte mig på bra humör.

Tur att det finns annat att glädjas åt här i livet.

Valparna till exempel.

Jag lade in nya bilder på hemsidan under rubriken Nya valpar i går kväll.Det kommer nog några i nästa blogg också.

Blogg ja, svärföräldrarnas besök har ju gjort att tiden vid datorn inte har prioriterats.
Nu är Ulla & Lennart på väg till Jönköping( Henric kör), för att därefter ta buss hem till Västervik. Här tävlar hundarna om uppmärksamhet från Ulla.


Det var Kryddan som vann kampen just då i går kväll, men även i dag har hundarna njutit av att det har funnits så många knän att välja emellan.








































































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril