Julkkort i från Mariestad

Det här gulliga gänget fick jag bilder på i går kväll. Sheltien heter Wilma, i mitten sitter Happie ( Lottas 2:a kull) och till höger Vanessa, Veras syster ( Merry barn).
Det är så kul att få bilder på utflyttade valpar i varierande åldrar, från när & fjärran.
I morgon skulle Vera & jag egentligen åkt på en liten tur till den tilltänkte maken.
Nu finns det definitivt inte en aning av en chans till ledighet, så det blir uppskjutet till en lördags turné.
Hjälp mig att hålla tummarna för att det inte är för sent för att tycke skall uppstå.
Tack & lov blir det denna gång inte en så lång resa, så om det blir repris på måndag eller så är väl OK.

Kommentarer

LAINE sa…
Vilket fint julkort, jag förstår att det måste vara roligt att få bilder på sina vuxna valpar. Synd att ni har sån personalbrist. Jag håller så klart tummarna för Vera. Kram LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril