Ett stort X

på min vänstra handrygg, gjorde att jag kom i håg att ta med mig kameran hem, samt faktiskt även några överblivna köttbullar till hundarna.
Ja, att Henric & jag äter vegetariskt innebär inte att hundarna gör det, men någon julskinka lär de inte få. Tomten hittade till Polkagrisens Förskola i går , och han kom precis när vi hade dansat runt granen och klarat av "raketen" då kom han vandrande över "dagisgården".
Uppskattat var besöket ,själv tyckte jag ju att han verkade väldigt bekant.
Jag är dock glad över att tomten i vanliga fall inte har den där intensivt röda kulören på sin näsa.
Många kramar fick han den Tomten och det är väl bra att ideellt arbete belönas.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril