Barnvakt eller medstjälpare??

Intresset för valphagen är oerhört stort hos övriga flockmedlemmar.
Att hagen nu mera finns i vardagsrummet gör det naturligt att umgås.
Givetvis sker det inte utan att någon av oss 2-benta finns i närheten.
Vilken lattjo liten pryl tänker Cookie & Tekla om Autumn Leaf, vad han tänker om dem, kan jag inte riktigt föreställa mig .
Cookie tog i alla fall tillfället i akt och pussade på de valpar hon kom åt när grinden till hagen stod öppen ett tag.

Vad den valpen tycker om Tekla kan man ju undra??

Cute konverserar med Hero och undrar lite om det inte är ovanligt många i hagen.
Tekla blir nog en bra barnvakt.
Sweet kollar in om det finns någon mjölkbar här hos Tekla, jag lovar hon blev besviken
Jag beklagade mig lite i går till Henric över att valparna sover så mycket MEN JAG VET ATT JAG SNART KOMMER ATT ÖNSKA ATT DE SKALL SOVA LITE MER & BUSA MINDRE, typ till julhelgen då lär de vara i en väldigt aktiv ålder.






Kommentarer

LAINE sa…
Vad roligt det måste vara att ha olika åldersgrupper på vovvarna, du vet, utbyta erfarenheter osv. det är synd att vi människor mer eller mindre tappat bort den tillgången. Gammalmodigt tänk kanske många tycker,en förlust tycker jag. Lala jag tror att alla fyra ryms i min ficka, kan jag komma i eftermiddag?? Hi, hi nu skrämde jag dig allt. Kram från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril