Om vi nu bortser

i från de obligatoriska hundpromenaderna, och den sedvanliga torkningen av golv ( många tassar beträder det) ( för att inte tala om vad som händer när valpar har fritt tillträde till de flesta av golytorna) så har vi tagit det väldigt lugnt i dag. Snälla valpar vilar bland sina leksaker.
Maja håller span över nejden.
Även Kryddan håller omgivningen under uppsikt.
Här är det inte bara tomten som är vaken.
Mellanmål.
I afton kommer maken att servera Lutfisk med tillbehör ( något som han lärt mig att gilla). Lite senare i kväll kommer vi troligen att fortsätta se på delar av DVD-boxen vi gav oss i Julklapp ( Against all odds), och som vanligt så var den enda gången på året då jag saknar TV, i går när jag visste att Karl Bertils jul sändes.
Trots mitt nödrop förra året så har ännu ingen förbarmat sig över oss och spelat in det.
Ja, ja, vi överlevde även i år.
Det lilla snöpudret ligger kvar.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril