I Lördags

Var jag på Inofficiell utställning i Ödeshög det var Tazza också.
Jag får väl acceptera att Domaren inte gillade henne till 100 %,
han tyckte att hon var outvecklad( fast kritiken var mycket bra)
i viss mån kan jag hålla med honom men med tanke på att hon bara är
15 månader så finns det väl hopp.
Vad jag har svårare att acceptera är

att han tyckte att Babben hade platt svans


& lågt ansatta öron ( ???????).

Det var i alla fall väldigt kul att träffa Babben & hennes matte Lotta igen.





Här tar Babben farväl av sina kompisar .



Med på färden var även Honey, för det är klart att det skall börjas i tid.

om några veckor är det hennes tur att debutera i ringen ( Inoff)

Det är fortfarande mycket som inte fungerar här på blogger!! Teckensnitt, textstorlek,centrering, stavnings kontroll m.m.. Tråkigt för det påverkar inspirationen.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril