Härliga höst !!


Ja, jag vet att långt ifrån alla gillar hösten,men det är min absoluta favorit årstid.
Jo, jag gillar både sol, bad , skidåkning samt vårblommor.
Fast bättre än det är faktiskt i mitt tycke en dag i svampskogen, framför allt om vädret är lika strålande som det varit några dagar här omkring.

Ninni 
& Udda

Håller koll på våra närmaste grannar,
 så gör även (nakenhunden) Tazza.
 Darrande asplöv var inte lätt att fånga på bild ( trodde först att det var fel inställning på kameran.
 Härlig himmel
 &
 färgprakt.
 Ester
"
 3 "damer"
 Lekdags

 Trädgårds arbete

 Rast
 vila

 På "jäsning".

 Full fart
 igen
 Tid för

 eftertanke
 Än finns det lite sommar blommor kvar.
En favorit bild av goda vänner.

Kommentarer

I.S sa…
Håller med dig ,hösten är härlig ,frisk och klar luft .Stört sköna bilder .
Ha det fint kramar till er .

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril