November

 är inte direkt min favorit månad, trots det så finns det en hel del njutbara stunder & dem gäller det att ta vara på.
 Här är det lite rosa nyanser i det gråa.

 Eken har ännu kvar en hel del löv & på vår ek är löven nu gyllene.
När jag tog detta kort i torsdags morse så skuttade 2 ekorrar omkring på grenarna.
 Jag fick skrapa bil rutan.
Arbetet var kul även om det ösregnade på vår ute vistelse.

 Slutade tidigt & passade på att besöka den härligaste butiken i Gränna,
 Miranda
 som har ett stort
 utbud för många smaker.


 När jag kom hem hade jag massor av tid med hundgänget.
 Regnet hade upphört och solen kämpade för att komma igenom.
 Kan inte påstå att solen lyckades så bra men jag hann med att skåda enstaka ljusglimtar.
 Små tjejerna
 passade på att köra lite spontan Agility
 &

 löpträning
 full fart
 framåt.
 Vissa av de övriga i flocken kunde inte motstå frestelsen
 utan deltog med liv & lust!
Därefter var det tid för att gå in & tända i kakelugnen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril