Om man ( jag ) nu inte haft vett

att "Blogga"
 på c:a 2 veckor
, så får jag väl skylla mig själv att det är mycket nu .

 Här har dock varit ett väldigt firande av födelsedagar.
 Garbo
 sträcker
 på
sig  inför sin 2 -års dag .

 Nya sommargäster har anlänt.
 Gina har gjort debut i utställningsringen ( & blev BIM )
 Naturen har exploderat.
 Gänget börjar vänja sig
 vid de nya grannarna.


 Gina
 Försommar
 Goa
 grannar.
 Blomster prakt.
 2
 åringen
 vår "Nippertippa"


 Husses leksak.
 Varmt!!
 Odlingarna
 tar sig.
 Nya kudden är helt ok.
 Måtte denna japanska blodlönn ta sig !
 Merry
 Bilder
 på
 säsongens
 vackra
 sommar
 fägring.














National dags

 firande.
 Just i dag hade det kunnat fläkta lite mer så att vår vackra fana synts i sin helhet.


 Lite tröttsamt att fira.
 Gistedt fick ännu en kompis.








 I går eftermiddag tog jag en liten paus i mitt nöje, dvs att kombinera härlig sol , utevistelse & strykning.
Det var tid att utfodra de 4-benta.
Innan jag hunnit sätta ned skålarna så säger maken ...du det kommer en främmande bil hit!
OK, snabbt stänger jag dörren så att hundarna inte skall skälla ut ev besökare.
Gå ut & ta emot , säger maken! varpå jag studerar min klädsel & tycker att han vore mer lämpad för uppdraget.
OK, det föll trots allt på min lott och nedanför trappen står kollegan Kickie.
Men du , vad gör du här?? jag är ju inte ens klädd säger jag.
Jag fick 5 min att hoppa i kläder innan jag skulle infinna mig i hennes bil!!
Att Henric var inblandad i kmplotten fick jag ganska snart insikt i.
 En härlig kväll blev det med 3 blivande jubilarer. Vi började med skumpa, där efter god middag på Hamnkrogen i Gränna.
Stort tack kära kollegor.


Kryddan

Kommentarer

Bara älskaar din bildblogg

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril