Som jag har väntat

trots detta så infann sig ingen inspiration.
Men, eftersom jag lovat maken bild på Ninni så kommer den här.
Jag skall dock bespara både honom & övriga, detaljerad beskrivning av hennes senaste hyss.
Billig i drift är hon inte.


 
 Lite övriga
 vardags bilder.
 Gina.
 Vera ( som växer)

De "ful-söta" "dojorna" jag gav mig själv i födelsedags present.

 Förra söndagens Allsång i Gränna Hamn.
Bonnie Taylor kan fortfarande få fart på folk.

Kalle Wisborg, känd radio profil som gör program om jakt & fiske men även musik dokumentärer.
Han program i Elvis fotspår , var mycket bra tycker jag.
 Här blir årets kung av Polkagris bakande , uppmärksammad av Peje Johansson.
 Nu tar vi snart kväller i från denna trakten.
 & om 1 ½ timme har mörkret sänkt sig
å det ser ut så här ute.
Undrar om jag orkar vara vaken Å lyssna på Beatles dokumentären i kväll ?
Tycker att den börjar sent (23)nu när semestern är över.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril