Jo men, vi börjar med

 
Kryddan igen <3>
 7 år i dag !! Man kan ju undra vart tiden tar vägen?? jag minns så väl när hon &; systern var nyfödda.
Hur jag bara behövde 15 sek att bestämma mig för att just hon skulle vara kvar här hos oss.
Jag minns även hur bålgetingarna knackade på fönstret eftersom jag hade lyset på långt in på natten.
Kryddan är faktiskt den minsta valp jag fött upp!! Födelsevikt 92 g. Tror att hennes syster vägde c:a 120g. Jo, jag har haft en mindre men hon överlevde inte med sina 67 g & med tanke på att det i den kullen var 7 st så får jag väl vara synnerligen nöjd med att 6 blev friska & starka .
Det finns fler som jubilerar
 JoyRide
 &
 broder Joy Stick
 är i dag 2 veckor.
Bägge har precis öppnat ögonen.
Att de växer är ingen överdrift!!
Tiken vägde i dag 432 g & hanen 480 g.
I övrigt så börjar jag må bättre !
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril