senaste dagarna i en salig blandning

 Husse har problem att få en överblick
 över sin kvällslektyr!!
 somliga njuter av
 sin skönhets sömn.
 Så finns det ju somliga som inte har samma tider som övriga
 utan tar sin lilla sov pause när det
 passar.
 solnedgång över trakten
 här om kvällen.
 Den hund kudden är egentligen avsedd för Ninni
 men det är många andra som gillar den.
 Det är inte bara i sängen som
 husse har problem med sin lektyr.
 Familjens största knähund lägger sig i bland i & kräver uppmärksamhet !




 Vet inte om min brorsa ser detta eller kusin Lotta men i går när jag skulle damma så överfölls jag av minnen av hur vi i bland lekte gömma nyckel hos mormor/ farmor "Putti"
 JULEN är räddad!!! det enda jag saknat under våra frivilligt TV-fria 8 år är Karl-Bertils jul!!
Nu har jag den på DVD!!
Japp!! Det har kommit lite snö i eftermiddag så marken är för tillfället lätt "pudrad"

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril