Tänk att idag är det inte

 ett dugg synd om mig ! Den dunderförkylning jag nyss genomlidit är i stort sett bortblåst.
Att snyta sig 1 gång på 2 timmar är ju inget när jag varit med om 7-8 gånger på 10 minuter.
Ok, en viss hosta har behagat ge sig till känna , men jag mår bra.

Nu till annat och jag vet att somliga aldrig tröttnar på valpbilder, trots det börjar jag i dag med några bilder på dem som är lite äldre.
 Greta! dessa bilder får mig att tänka på "Tomteverkstaden" som visas varje jul!
Spindeln på metspöt, 
Säg Mama :) .
Då reagerar kanske  någon som vet att jag i över 9 år inte haft TV.
Men vadå?
Jag såg Kalle Anla & hans vänner första gången julen 196? 
ombord på jagaren Hälsingland ( & många gånger sedan dess ) .
Detta tillsammans med min bror & ett gäng beväringar som hade vakten.
Jag tror att vi hade mer kul än vad föräldrarna & övriga vuxna vid julbordet hade.
Om jag nu någon gång skulle få abstinens så vet jag att det finns att se på You tube.
Greta 11 månader.

 "Lollo" 7 månader.
" Tazza "5 år.
 Å se på den nu börjar valparna smita in i bloggen igen.
 Ja, fredags kvällen bjöd på en del familje "mys".
 "Storm"
 Jag vet vilka som kommer att bli fångade av denna Stormvind.
 "Charlie" tar en tugga på sin mor.
Å" Steam" tänker sig att slöa till bara omgivningen gör det samma. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril