Oftast tycker jag

att det är "Kryddan" & " Garbo" som representerar den snorkiga uppsynen i familjen.
 Rfter att ha sett dessa nytagna kort av
 Vera , så är de inte utan konkurrens.
 Vårvärme i dag & det var mycket njutbart. De senaste 3 dagarna må jag erkänna att jag personligen inte varit ute mer än lite mer än nödvändigt!
Det i sin tur har berott på dessa iskalla vindar som svept skoningslöst omkring oss.
 Av den anledningen var det x-tra njutbart att tillbringa många timmar i den begynnande grönskan.
 Jag var givetvis inte inte ensam om att njuta i vårsolen.
 " Lollo"
 " Sunny"
 " Knubbe"
 Å så lite
 repriser.

 Även "Garbo" hamnade på en bild.


 Husse visade de yngsta hur rutschkanan fungerade 
 & därefter
 roade de sig på egen tass ett bra tag.
" Greta" i solens sken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril