Trots en strålande sol i stort sett hela dagen så


hade jag inte en tanke på att blogga.
Alla hundar inklusive valpar hade varit ute en hel del innan det var dags för mig att dra iväg till jobbet.
Husse var hemma i god tid innan dess. Dessa bilder är dock ifrån eftermiddagen .
 Ute på vift igen.

 Umgänge.
Sällskapshund.
 Full fart.

 Liten kille på upptäcktsfärd.
 Alla mot alla dvs tumult .
 GOOOOS.
 Det är inte alltid sant att
 lika barn
 leka bäst!
 Lollo
 Husse har fått en innanför västen !
Mera Lollo.

 Sunny kan gapa stort !
 Öron på väg upp!
Lille killen testar sina tänder& jag är glad att det är husses tummar & inte mina tår som står på provsmaks listan ( ÄNNU ).

Nu är det hög tid att vila .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril