Helt plötsligt så

låg min mobil ovanpå min almenacka
& jag såg då vissa ( stora) likheter mellan Destiny Height´s Quelle Coleuer / Maja samt
DH´s Madonna / Donna! i och för sig inte så konstigt.
Maja var halvsyster med Donnas mormor & bägge har ju fina fäder , så även Donnas mammma.


 Lollo har vissa svårigheter med att välja ben, hon vill helst ha ALLA!
Bubblan tar

 vad hon får
 vilket även Freja gör.
 bilderna på den i mitt tycke
 underbara
 hösten
 med all sin
 färgprakt
 får i stort sett
tala för sig själv.
Tyvärr har den bästa kameran befunnit sig på jobbet så bilderna blev inte så som önskat.
Dessvärre gick mitt längsta objektiv i golvet i går kväll (med kattens hjälp) vilket känns eländigt :( .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril