idag frågade jag maken

vilken av våra Pappisar som är sötast?
& då menade jag BARA utsidan.
Nå väl han liksom jag känner hundarna bra så det går inte att blunda för insidan.
För helt självklart har de alla sina sidor .
 Här är tex en ljuvlig liten
 Bubblan.
 Å så finns ju en mysig Donna.
 Sen kommer ju en skön liten Sunny !
 Ja vi får väl ta en paus ifrån detta och inse att det blir inte fler rosor i år
 & utsikten ifrån köksdörren är tämligen frostig.
 Freja var på jakt här om dagen & efter det var hon trött !
 Övriga tröttisar som fastnat på bild är Tazza
 & Lollo.
Avslutar med min lilla gran så nätt & fin.
sen kan jag ju undra vem som inte hade vett att flytta på spaden före fotograferingen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril