Äntligen tar jag mig tid & försöker att sitta ned.

Ja, jag vet, det var länge sedan jag satt här. Mycket beror på att jag har haftdte ens  & fortfarande har svårigheter med att sitta.
Vad an detta kan man ju undra?
Jo, den 15 december befann jag mig på Oskarshamns sjukhus, där jag fick ett nytt knä.
Oskarshamn är annars för mig förknippat med Gotlandsresor.
Att byta knä var av nöden tvunget då jag lidit i över 4 år.
Trots detta må jag säga att jag någon dag när smärtan var som störst att jag ångrade mig.
När man har så ont att man inte ens kan prata i telefon då är det illa.
Nå , nu är jag på väg tillbaka till ett liv även om det dröjer innan det blir någorlunda normalt.
Detta inlägg blir dessutom synnerligen bildfattigt, för kombinationen kryckor & kamera är inte den bästa.
 Ny parad Tazza, ( valpar i slutet av februari om turen är med oss).
 Husse ser till
 att hundarna har det bra både inne
 & ute
 i det underbara vädret.
 Minus 6 & gnistrande snö! så härligt inte minst för att det i dag är i stort sett blåsfritt!
Nu är glada julen slut , men diverse julsaker hänger kvar tills minst 13 januari ...eller... tills jag lyckas ta bort dem!
Nå , nu hoppas jag att jag med tiden blir en någorlunda flitig bloggare igen, för jag vet att somliga uppskattar det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril