3 synnerligen soliga & sköna dagar .

Har jag njutit av.
 Donna är glad att få vara hemma & jaga Ikearåttor.
 Utställning, nja har man dreglat i 10 mil & fortsätter länge efter framkomst så är det inte så
 lätt att hålla svansen på plats i ringen.
 Att vila i skuggan med kompisar är betydligt trevligare.
 Garbo
 Bubblan
 Lollo & Bubblan
 spanar över nejden.
 Så gör även
 Garbo.
 Lollos stamtavla hittades i går på förmiddagen! Att den fanns i dataskåpet & att någon lyckats putta ner den från skrivskivan, ja det borde jag väl kunnat tänka mig.
Men jag kan erkänna att vid 6-tiden (en ledig) lördagsmorgon, så är jag inte den mest snabbtänkta.
 Quizzie


 Bubblan
 Lollo
 Bubblan igen!
 Lollo & Quizzie kampar med samma boll!
Sunny har hittat en egen leksak!

I går fanns ett litet moln på min himmel! Undrar om ni ens ser det?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril