Hemma hos visit

ja,men självklart, ibland måste man ju kolla hur de ut flugna vännerna har det. I dag har Henric & jag varit hos Whippsans kennel och besökt några av våra ut flyttade kära,samt några nytillkomna släktingar( i hundfamiljen).
Med på färden var Stella & Tekla, om det nu inte varit så att Julie fortfarande löpte så hade även hon följt med. Den hund som välkomnade oss mest och faktiskt i första hand Henric, var vår gamla Mimmi( Pappilove´s Ice Cream)
Whippsans Betty Bop var inte alls lika förtjust i vårt intrång i hennes revir.
Dotter till Mimmi & helsyster till Julie.

Destiny Height´s Pluto, gillar uppmärksamhet och gillade vår närvaro.
Kolla in hans fina fransar( det finns väl ingen Tekla i den familjen) son till Mimmi, född 2004.
"Ärtan" ( i sitt nya hem kallad Snuttan) Destiny Heights Petite Poi.
Även hon väldigt glad att se oss( syster till Pluto, dotter till Mimmi och min förstfödda tik)
Sist och minst i den flocken Whippsans Cute Coccos.
Coccos är född 17 augusti och det är Ärtan som är mamma.
Pappa till denna goa valp är Vangelis King Arthur.
Om jag talar om att jag tog 87 foton så kan ni förstå att jag inte hade så mycket tid för fikande eftersom jag gosade med hundar när kameran fick vila.
Det var kul att se hur lätt Stella & Tekla blev accepterade i den familjen & att de av eget initiativ flöt in i gemenskapen som om de alltid varit där.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril