Somliga får skäll

och jag kan förstå att hundarna larmade mig när denna granne stod så nära och glodde in på vår mark, men så länge den och kompisarna håller sig på sin sida av staketet så är det okej, vilket hundarna egentligen vet. I övrigt så bröt det ut, nej, ingen galen ko-sjuka eller blåtunga utan en helt vanlig förkylning, jag jobbar på att vara tillbaka på jobbet senast torsdag.
Må bara den planen hålla. Mer te behövs väl,men det blir med tiden rätt skvalpigt i magen.
Mer nyheter är att Kryddan inte åt någon frukost i dag
( gott tecken tycker jag för hon går precis in i vecka 3).
Skrutt...! Ja, det är faktiskt hennes födelsedag i dag, Jag saknar henne så.
Med en personlighet som Skrutts så lämnar man spår i människors hjärtan.
Om någon missat hennes tragiska bortgång så är det ett blogg inlägg från 3/1 2008.
Nu pryder hennes barn för tillfället startsidan och kanske blir det barnbarn om några veckor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril