Det är inte midnatt som råder

men det är ändå tyst i huset. Henric och ( svärmor ) Ulla har vid det här laget landat i London. De har även blivit upplockade av Carolina och är på väg till "panget" de skall bo på. I morgon är det dop. Lilla Olivia skall få huvudrollen hela dagen och jag återkommer med uppräkningen av alla namn hon skall få( det vore ju förargligt om jag missar något).
Kameran har Henric lämmnat hemma så jag hoppas att någon annan fotar på dopet.
Jag har en omtänksam äkta hälft, för när jag kom hem ( tidigt) kl 13:20, så var ved in buren. Motionen som ved huggning innebär hade väl i och för sig varit hälsosam, men efter denna ganska krävande vecka så kan jag faktiskt tänka mig att spara mer krävande motion till i morgon.
Nu brinner det i kakelugnen och värmen börjar sprida sig i huset. Mor & dotter.
Istället för frisyrgele så använder jyckarna ofta en mer kärleksfull om än inte så väldoftande produkt i pälsen.


Kommentarer

Kristina sa…
ha en skön helg. Ikväll är det tjejernas kväll du vet vad jag menar.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril