Helgen

Det blir inte lätt att sammanställa en kortfattad rapport om den gångna helgen. Om jag nu skulle ta mig tid att skriva ned en ingående redogörelse, för vad som skett de senaste 48+ timmarna, så är det inte många som skulle ha ork att läsa.
Jag har hört sägas att bilder säger mer än ord, så därför tar jag den formen av redovisning just nu.
Morgongymnastik med Alexandra, Lanefält , kan slänga sig i väggen.
Vera i ringen ( söndag)

Se ovan.
Vera & jag lider inte av kontakt svårigheter.
Uppställning!!!
Nu har vi inte längre markkänning.
Vi har landat.
Min rumskompis, fotografen, konstnären, som givetvis inte gillar att vara med på bild.

Stååååå!!!
Ann & Musse, som knep hanhunds certet, GRATTIS!!!!
Frukost i det gröna.
Här sov Alexandra , Ann W samt ett gäng hundar.

Här sov jag med ungdomarna , Kattis samt ett gäng hundar, en sådär 7, så det blev varmt och gott( pust, väldigt varmt) som omväxling hade jag minst en Sheltie i sängen och tilläggas bör att de tar mycket större plats än en "Pappis".
Tekla var med på färden och hon har fått en massa social träning.

Vi har återförenats med Kryddan.
Nu håller jag tummarna för att hon är i "omständigheter"

I väntan på placering bland hanhunds Champion ( lördag) Brian & Inger.

Dagens coola killar, Zappa & Brian.
Tack alla trevliga människor i och runt ringen, men allra mest till mitt campingsällskap.
Grillkvällen i går var jättetrevlig.
Nu är jag slut, återkommer i morgon.



















Kommentarer

Hej Lala!
Hoppas att det gick bra för er ihelgen. Många fina bilder att titta på här på bloggen, jätte kul!
Tack för senast, jätte kul att träffa er på Gotland! Håller verkligen med dig angående lördagen, den är som bortblåst!

Hoppas att vi ses någonting mer framöver, MVH Michaela och papillonerna i Norr!
Kristina sa…
hur bra man än har det när man sover borta så är borta bra men hemma bäst. Eller hur...?

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril