Ingen värre blåst idag


dessutom har solen över Gränna lyst på både god och ond. Jobb mässigt var det måndag, med allt vad det innebär......,en del trötta barn som hade sovmorgon i går och därför kom lite väl sent i säng.Några andra som hade lagrat energi över helgen och var mer än vanligt lek sugna( vilket gjorde dem mer än nödvändigt högljudda,osv).Om jag nu bortser från jobbet så, tycker Julieatt det är hennes tur att få visa upp sig på bloggen.

För egen del är jag lite nere för räkning, snorig, nyser och fryser....hoppas att det inte bryter ut!! för om det kommer en förkylning redan nu...hur blir det då i November- December , när många brukar vara sjuka???

En kopp te ,ut med hundar innan hopp i säng, så hoppas jag att detta frusna jag är ett minne blott i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril