Egentligen

hade jag bara tänkt att bada 1 hund.
  & jag kan inte annat än att bli nostalgisk när den badrocken kommer på för den var från början Merrys! & att hon skötte sig bra , fick cert & Championat gjorde mig alls inte sorgsen.
 Även Garbo hamnade i badet ! & det gick nästan inte att knäppa badrocken! Kan det möjligen vara som så att hon är dräktig ??

 När jag ändå var i farten så
 blev även "Lollo" badad. Som ni ser så var det en upplevelse som gör en liten hund oerhört trött.
 Zoya
 fick sig också ett bad & en snällare hund i duschen får man leta efter! efter badet smakade ben X-tra gott!

 Bubblan , gör allt för att ställa sig in hos Simon.
Det Bubblan inte vet är att Simon snart vandrar på katternas gröna ängar.
Så skönt att vara lyckligt ovetande.
(  & nu dessutom ,nybadad) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril