Jag trodde att gårdagen skulle ge oss lite

regn! men ack nej här var det både nästintill vindstilla  & inget regn alls!
Så visst borde jag ha besökt Heda Marknad ( som är den bästa på hela året).

 Så blev det inte, utan jag var hemma med gänget! Garbo &
 sonen  Zailor
 ( & jag vet nu att han kommer att tillbringa sin sista natt med gänget här , just i natt , han kommer att bli en saknad kille! )
 Bubblan , som fäller
 trots att hon inte fick glädjen att vara mor ( valparna dog ).
 Freja & Poppie 
 en självmotionerande  Ryska , samt några till.
 Mestadels sol! Vilket inte var utlovat!
 Rensade en del ibland plattorna i går kväll ( vilket känns i kroppen idag) men allt kan man/ jag faktiskt inte ta bort!
" Lollo" tar en paus men jag kan tänka mig att batterierna laddas fort!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril