Dom är här nu! Mina härliga tjejer!

 Whoppie/ Karesindas Noble Beyla
 Det är mycket att nosa på när man inte varit här på ett tag.
 Det tycker även Kryddan/ Destiny Height´s Teriyaki

 På språng bland nygamla marker.
 Släktträff.
 Barnbarns
 barn till
 Whoppie
 Zoya
 är däremot barnbarn.
 Kryddan höll koll på mig 
 & följde med till hönsen
 som inte fanns här sist hon var här
 men ut i Ladugården
 fick hon inte följa med för jag har en höna som ruvar & jag ville inte störa henne mer än nödvändigt.
 Freja var som väntat snäll mot våra gäster.
 Bubblan ligger på jäsning & då fungerar en köksstol bra.
 Husses famn
 känns bekant tycker
 båda flickorna
 men sängen går också bra.
Av någon anledning så tog katten en liten lur i korgen & inte i sängen, man kan ju undra varför?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril