Just idag är jag starkt.

Givetvis hade jag velat dela Kentas låt , men det tar sådan tid att ladda upp.
 Så jag får göra en resume av de senaste dygnen!
För givetvis var Garbos oväntade snitt en smärre chock! Jag kan bara tacka Wetterkliniken & det fina bemötande jag fick där & som det ser ut nu så verkar allt gått bra. ( detta var 28/9 ).
 Nästa erfarenhet var att Bubblan fick 4 valpar, bara sådär! 
 Nå, efter några dygn så var de bara 3, så min sömn har ju inte alltid varit den bästa.
 Idag efter ungefär 11 timmars sömn! ( välbehövligt) så har vi njutit mycket av det fina vädret!
 & alla fina färger.
 En del 

 blomster. Sedan kan jag undra varför den blommar om nu?
 Mycket
 grönska finns 
dock kvar & de flesta löven är ännu så länge i träden.
 Vaktlarna
 växer
 & värper!
 Kycklingarna
 blir större & tuffare.
 Somliga leker ofta.
 I bland hinner man dock med att fota en relativt stillastående hund !
 Får väl avsluta med
 lite bilder på våra flitiga besökare. De är 3 st , varav 2 kid.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril