I tisdags

kom husse hem. Glädjen var stor hos både stora & små. Jag tror att Henric tyckte att det var skönt också, för visst i långa loppet så är hemma bäst ( tycker jag i alla fall).
Som liten blir man ganska fort trött av utevistelse och annat som sker omkring en.

Som öm moder kan man behöva en time out i bland.
På tal om Time out!!!
Jag blir smått galen på .......
Ja men igår kväll hade jag inget Internet men e-post & telefon fungerade.
Mycket frustrerande eftersom det var den sista & några räkningar skulle betalas.
I dag har jag Internet,e-post men ingen telefon!!! Dessutom har jag inte tid att koppla upp mig på banken för nu skall jag ut med hundarna innan jobbet.
Henric är i skogen och jagar.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril