Askersund

tyvärr utan kamera, men resultaten kan jag inte klaga på. Veras rosetter, 1:a,kk 1:a, ck, cert, cacib & Bim.
Vera gick som en dröm och jag önskar faktiskt att jag hade haft någon som filmade hennes rörelser, så att även jag fått se hur stegen ser ut i från sidan.
Vera förtjänade verkligen sitt cert, säger jag som är part i målet.
Tinni blev Bim valp och ni ser hur mycket han bryr sig om det.
Glad & trevlig var han i alla fall i ringen.

Tazza skötte sig också jätte bra men var kanske lite väl lycklig när det blev hennes tur.
Bägge syskonen fick i alla fall HP.
Kritiken skriver jag in på på hemsidan under nyheter, så fort som jag orkar / hinner uppdatera den.
Nu skall jag försöka få hela flocken i säng/ korg .
I morgon kan jag ligga kvar ett bra tag , ( börjar 09:00) men Henric skall ge sig i väg på Bockjakt ( rådjur) som har premiär i morgon.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril