Det blir inte

alltid som man tror, för närmast mig under hakan den gångna natten låg Cookie .
Det brukar hon inte göra, hon värmer gärna upp min mage eller knävecken men här är livet flexibelt.
När jag varit uppe på toa & återvänt till sängen så fick jag en annan kompis
Charlie.
Charlie är ur mysig och spinner i behaglig takt men jag önskar att han kunde låta bli att ge min haka ( & i bland näsa) små kärleksbett.
Sara var trogen sin bästis Mowgli och höll sig på golvnivå, korgen eller "ludden" allt för att vara nära sitt gosedjur.
Mer att rapportera är att Tekla varit på ögon lysning med UA och hon skötte sig givetvis utmärkt.
Vi har hört ifrån "Babben" & det funkar bra i hennes nya liv tack & lov
Gucci & Vera gör allt för att få Mowglis uppmärksamhet , vilket är stressande för honom och...
jobbigt för mig.
Eftersom jag försöker hålla "Mogge" sysselsatt med annat så får "tjejerna" ta hand om varandra.
Suck...å det gör dom...Merry & Cookie är dessutom väldigt hjälpsamma de med.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril