SUCK!!!

Löptikar!!!! Nu kommer jag i håg varför jag har en "enkönad" kennel.
För även om jag alltid faller för en hane i varje kull så funkar det inte i vårt lilla hus att ha både hanar & tikar.
För några veckor sedan när Merry & Cookie löpte så var det inget direkt problem men givetvis fick jag hålla lite X-tra kolllill killen.
Nu är Gucci & Vera mycket inbjudande gentemot lilleman & även om han inte förstår så mycket så försöker han givetvis ställa upp.
Jobbigt för oss alla men troligen värst för ??? Mowgli eller mig??
" Mogge" får hänga med mig in på toa & även vänta utanför duschen så att tjejerna inte kommer åt honom.
I det här huset så är vi inte vana vid att sätta upp galler eller hagar.
Valphagen brukar försvinna när valparna är omkring 5 veckor.
Tur att Mowgli får sällskap av katten för det mesta,även hans mor ställer upp som sällskaps dam i bland men alla vill ju vara där jag är.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril