suck igen

I söndagskväll återfick Henric sin Frossa och han har förvisso varit på benen en del men mest av allt så sover han och det verkar han behöva.
Vi övriga "tomtar" omkring och försöker få något vettigt gjort.
För egen del var jag på personal konferans i kväll och den var helt OK men jag måste erkänna att när jag slutar kl 13:00 så är det inte alltid med glädje som jag återvänder till jobbet för ett kvällsmöte.
Nu är det snart hög tid att krypa till sängs och avverka några kapitel i den spännande deckaren jag just nu läser.
Hoppas ni som "fuskar" & går direkt till bloggen sett att jag uppdaterat planerade kullar på min hemsida.
Det blir inte lätt att välja valp där ( om nu alla får sin kull).
Jag "gör" ju bara kombinationer som jag själv är mycket intresserad av men tyvärr finns här varken tid eller plats för hur många hundar som helst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril