Sista semester dagen

När jag öppnade köksdörren första gången 07:15 i morse så kan jag erkänna att det inte steg upp något jubelskrik inom mig.
Några timmar senare visade sig dock naturen i från en betydligt bättre sida. Eftersom jag har min sista semesterdag på länge så var det läge att göra det bästa av situationen.

Vi alla(dvs alla utom Whoppie & div valpar) trotsade snö, is & halka & begav oss ut på en liten promis i solens sken.
Att det blev en liten beror mest på att det är ganska krävande för en ( alla) pappis att ta sig fram i skare som sällan bär.
För första gången sedan valpningen så hängde Tekla med , nu hoppas vi innerligt att valparna inte mår illa av att grädden blivit välvispad under Pappinaden.
Med lite facit i handen kan jag väl säga att de sover gott och verkar inte ha tagit någon skada .



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril