Jag vet att jag har lovat bilder

på valpen när ögonen väl behagat öppna sig.
Nu funkar tydligen inte "nya" blogger som det nyligen gjorde så bilderna kommer inte i den ordning jag önskat.
Garbo & "Nisse"/ Clara är förvisso söta & ibland riktigt sams så visst  är det okej med en bild av dem.

 Här har vi "nya" underverkets kvällsgymnastik ( fotad i går kväll)
 Söt ifrån sidan
& framifrån!!
Å eftersom jag ofta tycker lite oregelbundna bläsar ofta är charmigare än de "perfekta" så tycker jag att hon är...ja...just det ...perfekt!!!
Kan även förtälja att vänster öga är ganska mycket öppet & på höger sida har en liten springa öppnat sig så snart dyker det upp nya bilder.

Kommentarer

vickan sa…
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Vilken bedårande valp!!!!! Gud så söt. Det vore väl nåt för mej, jag som "samlar" på brudar med snebläs hihi... Stort grattis till underverket!
Kram
Vickan o Co
I.S sa…
Pangbrud :)
Sköt om er alla Kramizar

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril