Lite blandat från Julhelgen

Garbo tar igen sig,kan vara  jobbigt med julfirande.

 "Kajsa Kavat" även kallad "Kubiken" Har tagit julens aktiviteter samt svärfars besök med ro.
Jag måste erkänna att när jag knöt rosetten om halsen på henne så övervägde jag att ge henne till mig själv i "julklapp".
 Fina ute granen ungefär en 6-7 meter hög skulle jag tro?? Naturligt dekorerad & troligen ännu högre nästa jul.
Tazza & Myran
 Här hålls det vakt, känns tryggt att se att de spanar av olika delar av omgivningen.
 Inne granen dryga 2 dm hög & inte alls naturligt dekorerad, men lagom stor & trivsam.
 Vera , vacker som vanligt.
 Fartfyllda trevliga Myran
 som skulle passa så bra med någon Agility sugen människa.
 Fast det är klart att fart finns det i hela gänget.
 Kryddan

 Till & med Merry aktiverar sig, må hända för att få plats med lite mer julmat??

 Pause & eftertanke finns det också tid för.
 Kryddan är fortfarande lite "maläten " i pälsen efter sina valpar.
 Whoppie i blåsväder.
 Honungs söta lilla Honey
 tar trots sin litenhet stor plats i vår hjärtan.

 Tazza
Slut för den här gången!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril