Husse!!!

Det var givetvis INTE Vänliga, Vackra Vera
ej heller

 Kryddan
 eller Garbo
 & Självklart inte Stella.
 De yngsta är dessutom i detta fallet
 lika oskyldiga som de ser ut.
 Likväl möttes jag av denna förödelse, efter att ha varit inne en kort stund & fixat mig lite kaffe.
Inte kul att plocka skumplast!
 Nå, detta får ju Udda att framstå i god dager & jag näst intill hurrade när Ninni fick sig en björnkram
 & en liten klapp på hakan.
 Garbo passade på att njuta av att det fortfarande finns (3 av 5 ) dynor kvar.
Nu råder frid i stugan & det lär det väl göra i många timmar.God natt.
PS är det någon som mot förmodan svävar i ovisshet om vem som är den skyldige?? så kan jag tala om att hon har Franskt påbrå DS

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril