NINNI !!!!

 Hon går på mina "franska" nerver i dag & jag funderade allvarligt över att annonsera ut henne billigt på blocket!
Men ? lite ångerfull ser hon väl ändå ut?

 Inte så att hon saknar 
 leksaker,
eller

 lek
 kamrater

 ej heller frisk luft
 eller motion saknas.
 Trots detta har hon i dag hunnit med att förstöra 2 stearinljus, hämtat upp skitig tvätt ur tvättstugan (2 ggr)
& burit runt "min" Aster, samt tillhörande kruka 3 ggr. ok, det låter väl inte så farligt för en valp??
Vad jag yttrade när jag upptäckte min kamera, på marken omgiven av jord, det vill ni inte veta!
Jag kan mååånga fula ord på flera språk & jag använde de flesta.
Udda som tidigare betraktats som familjens "Bulldozer", kändes plötsligt som en mogen ung dam.
 Å visst kan Ninni
 koppla av 
 ibland.
 & jag
 kan inte annat säga än
att jag älskar mina 4-fota vänner men, Ninni får indragen veckopeng ett tag framöver.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril