Livet är inte bara elände

Nej då , det finns massor av ljusa stunder.
 En förhoppningsvis dräktig Vera!
 En energisk Udda , som blir trevligare & lugnare med tiden.
Udda fick vakta bilen i torsdags em, när jag var på handledning.
Tyst & lugn åtog hon sig detta uppdrag.
Vi tog en liten promenad efter utfört uppdrag & jag blev glatt förvånad över ur väl hon uppförde sig i koppel.
 Sämjan är god.
 Hösten är på intågande.
 Favorit väder , hög & klar luft!!
 Kryddan är på språng!
 Ninni ger sig på allt större apporterings objekt!! ( Ninni ger sig på allt)
 Ninni var med mig till Ödeshög i dag, hon skötte sig utmärkt i bilen & gick riktigt bra i koppel.
Tilläggas bör väl att hon föreföll betydligt spakare när det inte fanns någon 4-fota vän att ha som stöd.
 Valparna...mår bra!!
Å den bilden "stal" jag i från ringsekreteraren  på utställningen i Norrköping.
Ja, förra helgen gjorde jag debut som Domare & detta skedde på Norrköpings Brukshunds klubb.
Bilden föreställer tandkoll av en mycket blyg Golden tik.
Givetvis så tog det en stund innan jag hamnade i den positionen,men jag tror att hunden fick något mindre negativa förväntningar på det där med utställning.
Nu är det god natt från mig & gänget här i Målskog.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril