Ninni igen!!

Jo då, hon kan hitta på!
Jag får väl erkänna att jag som vrit genom förkyld i 2 veckor, inte alltid varit så himla kul & stimulerande sällskap för mina hundar.
Om jag nu tar fredags kvällen som exempel så kände jag att febern åter höll på att få mig i sitt grepp.
Lägga mig tidigt tänkte jag. Skulle "bara" kasta en blick på datorn . Medans jag satt där så hörde jag stök & "bonglande" i från köket. Klart att jag inte kan sitta kvar då.
När jag ser vad som föranlett oväsendet så blir jag näst intill gråtfärdig.
Ninni har lyckats med att perforera en bag in box ( med rödvin).
Boxen var helt klart mer än halvfull, så det blev till att torka.
Jag får trösta mig med att Ninni inte sörplade i sig något så hon är ialla fall ingen fyll hund :) .

 I övrigt har helgen bjudit på ett strålande väder.
 Självklart har vi varit ute väldigt mycket.
 Vera har mist sin morgon aptit.
 Valparna växer.
 Tjejerna leker
 & leker.
 Emperess.
 Fina flickor.

Simon

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril