i bland kan jag undra


 hur allt skall hinnas med. Nå väl här kommer ändå några rader.
Inoff utställning i Tranås 4 maj,
 krävde vissa förberedelser
 & jag tror
 att det fanns somliga som var glada att de icke var utvalda.
Å andra sidan vet jag mer än en som var avundsjuk för att hon inte fick hänga med.
 Ninni gjorde debut!1 Kan inte påstå att hon skötte sig strålande, hon ville nämligen mycket hellre spåra än att visa upp sin "vackra" nuna.
Ja, hon klarade av att bli BIR & BIG , fast konkurrensen i den gruppen var lika med 0.
Då bör jag väl vara lite mer stolt över att hon blev BIS 4 :a.
 Merry, bästa veteran med all rätt! Det finns inte mycket broms i den damen & hon älskar att få visa upp sig.
 Jo, hon kan stå stilla om än inte så länge.
Garbo, vacker som vanligt & skötte sig bra, blev Bir & slog faktiskt en snygg kille ( som jag vet är Champion, inte bara här) som inte hade svansen uppe för dagen.
Vad som skedde i söndags är redan förträngt, men vad jag kan minnas så var vädret ok
.
Måndag
ja ha, då var det dags!
operation 8:15
Nej, ni behöver inte oroa er , det gällde mig & inte hundarna.
Dag operation med lokalbedövning .
Carpatel tunneln fick sig en om gång.
Åter hemma vid 11-tiden.
Inte kul när bedövningen släppte.
Nu är jag sjukskriven några veckor

 &
 är mycket
 glad över att
 ha
 mina
4-fota vänner som sällskap.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril