Hälsningar i från ett härligt höstligt Gränna.

Här mår alla 4-benta  bra.
 
Valparna växer & de är ganska så
 oemotståndliga.
 Den ömma modern ger dem den bästa omvårdnad.
 Ibland kan väl de små tycka att det blir aningen mycket av pysslande.
 Så här tycker nog "Stickan" att mamma skall lägga av. 
Okej, okej !
 
 Lite bilder av den vackra hösten
 med
 sin
härliga
färgprakt.

 Så här ser det ut när jag
ger mig ut

 på vår

tomt.

jag behöver inte 
 bege mig långt därifrån
 för att

njuta
 av ännu mer vacker natur & jag konstaterar att livet är njutbart .
Naturen ger mig styrka.
 

Ninni & jag har påbörjat en ny lek! 
 En lek som jag inte till fullo uppskattar.
Den går ut på att flytta pumpor!!
Ja, det är väl inte ofta jag gör mig till & införskaffar dylika tingestar?
Nu när jag gjort det får jag irra runt på vår mark för att finna & återställa dem.
 
Gina kör med mig på ett annat sätt, hennes lek heter gnaga på pumpor , suck.
 
 Tack & lov så finns det vissa
 som sköter sig.
"Joy" & farmor bekantar sig.

 Sol ute & gräs under tassarna
 kan bli en vana tycker valparna.
Bilderna är från i går.
När värmen ökat lite så skall de minsta snart ut en liten sväng igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril